2017. február 18., szombat

ZÖLDSÉGES SERTÉS PAPRIKÁS



Hozzavalok


  • 40 dkg sertéshús
  • 2 nagyobb sárgarépa
  • 5 dkg zöldborsó (fagyasztott)
  • 1 kissebb üveg gomba
  • 1 darab zöldpaprika
  • 1 fej hagyma
  • só, bors, pirospaprika ( izlés szerint)
  • 1 leveskocka (elhagyhato)
  • laj a hagyma parolasahoz

Elkeszites


A hagymat uvegesre paroltam.
Hozzatettem a kockakra vagott hust, es a zöldpaprikát, addig paroltam, ameddig a hus kifeheredett.
Fuszereztem : so,bors,piros paprika.
Felontottem annyi vizzel, hogy eppen ellepte.
Amikor a hus felig megpuhult, akkor hozzatettem a felszeletelt sargarepat, es a zoldborsot.
Tovabb foztem.
Amikor szinte kesz lett, akkor hozzatettem a konzerv gombat, es addig paroltam, ameddig minden jo puha lett.
Köretnek lehet melleje tenni : krumplipurert, tort burgonyat, makaronit,parolt rizset, nokkedlit....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése