2016. június 6., hétfő

NÉGER KOCKA CSOKIMÁZZAL




A blogomom van még egy néger kocka recept, de annak túl magas lett a tésztája, és vékony a habréteg....igy hát megprobáltam más recepttel...ez sem olyan amilyent szerettem volna kinézetre, de nagyon finom lett :)

Hozzavalok
  • 20 dkg liszt
  • 6 db tojássárgája
  • 20 dkg cukor
  • 2 ek. kakaó
  • 15 dkg Rama
  • 2 dl tej
  • 1 cs. sütőpor
  • Hab :
  • 15 dkg cukor
  • 6 db tojásfehérje
  • Máz :
  • 20 dkg porcukor
  • 2 evőkanál kakaó
  • 5 evőkanál tej
  • 10 dkg vaj

Elkeszites


A tészta hozzávalóit összekevertem majd sütőpapírral bélelt (közepes méretű) tepsibe tettem és megsütöttem.
A tojásfehérjét gőz fölött pici sóval kezdtem el lassú fokozaton felverni, majd erősebb fokozatra kapcsolva tettem hozzá a cukrot. 
A majdnem kész tésztára rásimítottam a tojáshabot és még néhány percre visszatettem a sütőbe. 
Amikor a hab teteje kicsit megszáradt, kivettem a sütőből és hagytam teljesen kihűlni. 
A csokimázhoz összeforraltam a hozzávalókat és amikor kicsit kihűlt a hab tetejére simítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése