2016. június 27., hétfő

ALMÁS PALACSINTA




Hozzavalok


  • 2 nagy alma
  • 30 dkg liszt
  • 3 ek. cukor
  • 1 tasak sütőpor
  • 3 tojás
  • pici só
  • 3-4 dl tej
  • 4 ek. olaj
  • 1  tasak vaníliás cukor

Elkeszites



Az alma hejat levagtam, es nagylyukú reszelon lereszeltem.
A lereszelt almát kicsavarni nem szükséges.
A tojasokat a cukorral es soval habosra kevertem.
A lisztet osszekevertem a sutoporral.
Utana a tojasos masszahoz felvaltva adagoltam a sutoporos lisztet es a tejet.
Utana hozzaadtam az olajat.
A vegen pedig, hozzakevertem a lereszelt almat.
Egy serpenyőt, egy ecsettel kikentem.
Ha elég meleg a serpenyő, két-harom evőkanálnyi masszát a közepére rakunk, a kanál domború oldalával kicsit formára igazítjuk.
Közepes lángon addig sütjük, míg apró buborékok jelennek meg a tésztában. Ekkor megfordítjuk és a másik oldalát is világos barnára sütjük.
Talalaskor, fahéjas porcukorral meghintük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése