2016. április 4., hétfő

KRUMPLIFŐZELÉK



Hozzavalok


  • 1 kg krumpli
  • 1 kis fej hagyma
  • babérlevél
  • so, bors, piros paprika
  • 2 ek. sűrített paradicsom
  • 1 kis pohár tejföl
  • 1 tk. liszt
  • olaj

Elkeszites


A hagymát apróra vágtam es kevés olajon üvegesre pároltam.
Hozzaadtam a kockára vagott krumplit,és jol összekevertem.
Sóztam,borsoztam,paprikáztam, és hozzaadtam a babérlevelet is.
Felöntöttem annyi vizzel, hogy éppen csak ellepje.
Amikor a krumpli félig megpuhult hozzatettem a sűrített paradicsomot.
Amikor a krumpli megpuhult, a tejfölt kikevertem a liszttel, és a főzelek levéből is tettem hozza egy keveset, majd a krumplihoz öntöttem.
2-3 percig még hagytam alacsony lángon...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretjük! Én is így főzöm, csupán a sűrített paradicsomot hagyom ki belőle. :)

    VálaszTörlés