2016. február 23., kedd

ZÖLDBORSÓFŐZELÉK SÁRGARÉPÁVAL ÉS FASIRT



Hozzavalok


  • 50 dkg zöldborsó ( fagyasztott)
  • 3 szál sárgarépa
  • kevés olaj
  • 5 dkg vaj
  • 1 ek liszt
  • só, bors, kevés cukor ( 1 teaskanal )
  • 2 -3 dl tej
  • Fasirt :
  • 50 dkg darált hús
  • 3 darab krumpli
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 cikk fokhagyma (elhagyhato)
  • 1 áztatott  zsemle
  • so, bors,
  • 2 tojás
  • olaj a kisuteshez

Elkeszites


A sargarepat kockara vagtam, es keves olajon megfuttattam
Hozzatettem a zoldborsot, fuszereztem es felontottem annyi vizzel, hogy ellepje
Amikor mepuhult a borso, es a sargarepa, a lisztet csomomentesre kevertem a tejjel es a fozelekhez ontottem
Ekkor tettem bele a vajat is
Hagytam meg nehany percig alacsony hofokon
Ha kell akkor, lehet meg utana fusezrezni
Fasirt :
A daralt husba reszeltem a krumplit, hagymat,fokhagymat, aztatott zsemlet, 2 tojast
Fuszeretem soval borsal,lehet tenni keves vegetat is bele
Egy evokanal segitsegevel gombocokat formaztam , lisztbe forgattam, kisse ellapositottam oket
pogacsa szeruen , es nem tul forro olajban kisutottem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése