2015. május 10., vasárnap

RÁNTOTT HALFILÉ


Hozzavalok


  • 1 kg halfile (fagyasztott)
  • 3 tojas
  • liszt
  • zsemlemorzsa
  • so,feherbors
  • olaj a kisuteshez

Elkeszites


A halfilet kiolvasztottam
Minden szeletet kettobe vagtam
Papirszalvetaval leitattam rola a vizet
Soztam, borsoztam
A lisztet osszekevertem a zsemlemorzsaval....fele-fele arányban
A tojasokat egy villaval felvertem
Elore a lisztes morzsaba forgattam, utana, tojasba, es meg egyszer a lisztes morzsaba
Egy serpenyoben az olajat felmelegitettem....ne legyen tul forro, mert akkor a kulseje hamar megég, es kisutottem
Egy talban papirszalvetat tettem, es erre szedtem ki a halszeleteket...
Tort krumplival talaltam, es majonezes,tejfolos,zuzott fokhagymas martassal...
A martas lemaradt a keprol, mert elfogyott a fotozas elott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése