2015. január 4., vasárnap

LENCSELEVES


Hozzavalok

  • 0, 5 kg lencse
  • 3 szál sárgarépa
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 cikk fokhagyma (elhagyhato)
  • fustolt oldalas, csulok...
  • tárkony
  • so, bors
  • ecet(izles szerint)
  • rántáshoz:
  • 3 evokanal olaj
  • 1 evokanal liszt
  • pirospaprika

Elkeszites

 Eloszor megfoztem a fustolt hust
Felkockaztam a hagymat,fokhagymat,sargarepat
A hust amiutan megfott,kiszedtem,es a leveben megfoztem a lencset,hagymat,fokhagymat,sargarepat...tettem bele sot,borsot,tarkonyt
Ha kell,akkor meg vizzel potoljuk
Amiutan a zoldseg is megfott,elkeszitettem a rantast
Az olajon vilagosra piritottam a lisztet,a tuzrol levettem es hozza kevertem a piros paprikat
Felontottem keves hideg vizzel,csomomentesre kevertem es a leveshez adtam
Ekkor tettem bele a megfott hust,csont nelkul
Nehany percig meg foztem,es a legvegen eceteztem izles szerint...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése