2014. szeptember 23., kedd

HAGYMAS SZELET


Az eredeti rostelyos marha husbol keszul...en most kisse valtoztattam es sertes husbol keszitettem...nem bantam meg...finom lett

Hozzavalok

  • 1/2 kg serteshus (lehet comb, karaj)
  • 4 db nagy hagyma
  • 2 cikk fokhagyma
  • so, bors, piros paprika
  • liszt a hus szeletek beleforgatasahoz
  • olaj a hagyma parolasahoz
Elkeszites

Szeletekre vagjuk a hust es sozzuk,borsozzuk
Hagyjuk keveset allni
Megpucoljuk a hagymat,karikara vagjuk
Egy labasban olajat ontunk (tetszes szerinti mennyiseget)en kb.1 dl-t tettem
Megparooljuk a hagymat uvegesre es teszunk hozza keves vizet
Es ekkor adjuk hozza a piros paprikat es elkeverjuk a parolt hagymaval
A mar korabban befuszerezett hus szeleteket lisztbe megforgatjuk es a paprikas hagymara tesszuk
Felontjuk annyi vizzel,hogy ellepje es lassu tuzon puhara paroljuk,amikor felig puha a hus hozza adjuk az osszetort fokhagymat
Ha esetleg a viz elparolog es a hus meg nem eleg puha akkor potoljuk a vizet
Akkor van kesz amikor a hus mar puha es jo szaftos a martas
En most krumpli purevel talaltam

 Korites lehet: nokkedli,csiga teszta,parolt rizs,zsemlegomboc,burgonya gomboc...ki amivel kedveli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése